Author Topic: Oscar XI Hederlööf  (Read 5395 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Modig

  • First Lieutenant
  • *
  • Posts: 627
  • Aspirerande arbetsaristoj
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Oscar XI Hederlööf
« Reply #15 on: August 12, 2013, 06:16:42 am »
Jag kommer att vara helt arlig. Detta forum har nagra av de varsta moderatorer jag nagonsin har sett. Vad varre ar hur manga av dem finns. Det finns inte tillrackligt manga bra admins för att kompensera for de daliga vi har fatt. Jag tror att vissa admins bor tas bort fran sin plikt. De har visat att de har personliga agg mot manniskor. Jag vill inte att manniskor som vakar over mig när de har en personlig aversion mot mig.

 Och jag menar naturligtvis moderatorer.
Google translate...

Fast det är exemplariskt, svenskt språkbruk. Han har inget svenskt tangentbord bara.

Offline Rejenorst

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 2348
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Oscar XI Hederlööf
« Reply #16 on: August 12, 2013, 12:59:24 pm »
Kan någon förklara för mig hur en sådan skrivbordsrasist kan få admin i ett forum över huvud taget!?!?!

He's not a moderator and we're fully aware of some of the comments he has made in the past and if you find evidence of racism in any current posts then please report it but in the meantime please don't create a thread that aims to explicitly discuss the person in such a manner that its intended to incite or provoke argument. Remember, most of us don't speak Swedish so if you see something report it.

 Thread locked. Thank you!
« Last Edit: August 12, 2013, 01:04:29 pm by Rejenorst »
Spoiler

[close]