Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - VetroG

Pages: 1 2 3 ... 174
1
Damn y'all really let Piktonss fuck ya up? That's King shit right there 😹

2
The Mess Hall / Re: So You Think You Can List v2 (2022)
« on: January 07, 2022, 09:52:01 pm »
Typical Levis situation.

Can't read, can't see, foggy mind, negative every scrim and match  :-X :-[.


3
The Mess Hall / Re: What one word describes each year of NW?
« on: January 05, 2022, 01:49:26 am »
Whatever Maple said three years ago or something. If I find it, I'll quote it.

4
The Mess Hall / Re: If you could bring one retired player back, who?
« on: January 03, 2022, 04:52:49 am »
Firezz

5

Yeah, do that again when Roach is playing on your flank pussy

6
The emperor has spoken.

7
In lieu of posting my mock draft I made an expected draft round table for Rounds 1-5 plus a table for my league 2 projections:

Rounds 1-5
[close]
League 2
[close]

Gonna be interesting to compare to actuals!
Why are Gavin and Ghostrider so high if you don't mind me asking? I'm pretty curious.

Very hot take on Risk too (he's good but not that level of draft).
I have inside information
I have a feeling the mole is Vlad.

8
In lieu of posting my mock draft I made an expected draft round table for Rounds 1-5 plus a table for my league 2 projections:

Rounds 1-5
[close]
League 2
[close]

Gonna be interesting to compare to actuals!
Why are Gavin and Ghostrider so high if you don't mind me asking? I'm pretty curious.

Very hot take on Risk too (he's good but not that level of draft).

9
The Mess Hall / Re: 2021 NW Awards(Voting is open!)
« on: December 30, 2021, 12:25:13 am »
I quit voting when I seen I wasn't in the best players ballot.
Shit nw awards everything dirty Dan does is dogshit 💩
+1 that shit King.

10
Name: VetroG
GUID: 1236904
Steam link: VetroG
Do you want to be a captain?: No.
Would you be willing to take a leadership role if you are drafted into League 2?: No.
Do you accept and agree to all of the rules?: Yes.

11
The Mess Hall / Re: 2021 NW Awards(Voting is open!)
« on: December 27, 2021, 04:21:08 pm »
Spoiler
[close]

Spoiler
[close]


13
Steam: https://steamcommunity.com/id/SteveUrkle12/
Team Name: 3e Never Lose
Team Tag: [3eNeverLose]
Players: SteveUrkle12, Suzuki, Jadog2003
Have you read and accepted the rules? Yes
So is this an updated team name or what's up? Not accurate

15
Free to play game indie game versus $60 game made by a multi BILLION DOLLAR company trash for the past decade. Fair comparison gotta admit.
And at the end of the day you still lose in every game to King Bill.

Pages: 1 2 3 ... 174