Language boards > Nederlandstalig Forum

Frysk

<< < (6/6)

Duuring:

--- Quote from: Freakout on April 28, 2013, 01:54:17 pm ---
--- Quote from: Duuring on April 26, 2013, 05:31:19 pm ---Juist. Nou, als de afsluitdijk een Duitse invasie tegenhoudt - dan moet een grote kerel met een zwaard ook wel te doen zijn.

--- End quote ---

Was wel bemand door de Friezen ;)

--- End quote ---

Weet je dat heel zeker? Volgens mij had het Nederlandse leger geen provincie-afdelingen meer.

Gokiller:

--- Quote from: Van_Hulstein on April 26, 2013, 10:14:31 pm ---We vragen Oost-Friesland om bij ons te horen.
En dan pakken we spreken we af met de Nederlandse regering of we Groningen erbij krijgen, en de bevolking maken we tweede rangs burgers of slaaf, en dan zit het wel met de economie goed >:D
SpoilerxD[close]
--- End quote ---

Ik zie dat jij in een mooie fantasie hebt.

Freakout:

--- Quote from: Duuring on April 28, 2013, 03:52:49 pm ---
--- Quote from: Freakout on April 28, 2013, 01:54:17 pm ---
--- Quote from: Duuring on April 26, 2013, 05:31:19 pm ---Juist. Nou, als de afsluitdijk een Duitse invasie tegenhoudt - dan moet een grote kerel met een zwaard ook wel te doen zijn.

--- End quote ---

Was wel bemand door de Friezen ;)

--- End quote ---

Weet je dat heel zeker? Volgens mij had het Nederlandse leger geen provincie-afdelingen meer.

--- End quote ---

Heb met de laatste veteraan van de Dijk gesproken en die was zo Fries, dat hij geen Nederlands sprak. hij was tevens een van de eersten die het vuur opende op de Duitsers die de dijk trachtte te veroveren

Duuring:
Dat betekend niet dat ze allemaal Friezen waren he, grappenmaker.

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version