Language boards > Nederlandstalig Forum

Help me!!! (Probleem met mijn AMD driver)

(1/3) > >>

Dekkers:
Holla.

Uhm mijn probleem is vrij simpel.
Als ik speel wordt soms mijn scherm zo maar zwart en dan krijg ik dit.


Dit is erg vervelend wanneer ik een MP spel speel zoals M&B.
Ik heb gehoord dat het komt doordat ik teveel programs run, maar ik heb getest en ik runde maar 3 zware :Steam - Chrome - M&B zelf:
Ik heb dit ook met zelfs ''oudere'' pc's nooit gehad. Ik denk dat ik iets moet downloaden of updaten maar ik kan het niet vinden.
Ik zou erg blij zijn als iemand de oplossing weet ;)

Jocam:
Klik gewoon o het balonnetje als het gebeurt, als het dan nodig is 'probleem oplossen'.

Als het goed is gaat hij dan automatisch updaten


EDIT: Misschien moet je ook even checken of 'automatische updates toestaan', aan staat

Dekkers:

--- Quote from: Jocam on March 25, 2013, 09:15:45 pm ---Klik gewoon o het balonnetje als het gebeurt, als het dan nodig is 'probleem oplossen'.

Als het goed is gaat hij dan automatisch updaten


EDIT: Misschien moet je ook even checken of 'automatische updates toestaan', aan staat

--- End quote ---

Oke ik ben vrij noob, maar waar kan ik dat checken :p

Mark:
Mogelijk probleem is dat je videokaart oververhit raakt. Houd de temperatuur van je videokaart in de gaten met een van de programma's van AMD, en het is waarschijnlijk een poging waard om je computer open te maken en te zorgen dat er geen stof in de ventilator van je videokaart zit.

En, zoals eerder gezegd, je drivers updaten. Ga naar de website van AMD, daar kun je de meest recente versies voor je videokaart downloaden.

Dekkers:

--- Quote from: Mark on March 25, 2013, 09:23:50 pm ---Mogelijk probleem is dat je videokaart oververhit raakt. Houd de temperatuur van je videokaart in de gaten met een van de programma's van AMD, en het is waarschijnlijk een poging waard om je computer open te maken en te zorgen dat er geen stof in de ventilator van je videokaart zit.

En, zoals eerder gezegd, je drivers updaten. Ga naar de website van AMD, daar kun je de meest recente versies voor je videokaart downloaden.

--- End quote ---

Ik zal eens mijn kast openmaken ;) Want de drivers had ik al geupdated IVM eerdere tips!
Bedankt :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version