Language boards > Nederlandstalig Forum

Dit forum of Taleworlds forum?

<< < (2/12) > >>

imTaco:

--- Quote from: Duuring on November 12, 2012, 11:38:39 am ---Ik weet niet of ik blij mee moet zijn, maar in ieder geval hebben we geen last meer van (Nederlandse) Native idioten of admins die opeens besluiten de baas te gaan uithangen in het NW deel.

Ik zou wel willen dat m'n avatar wat groter zou zijn...

--- End quote ---

+1 op grotere avatars, en het enige wat ik nog mis hier wat je wel had op het TW forum: in-game naam onder iemands avatar bij een post.

Maroon:
Wat ik inderdaad al zei, het zijn kleine dingen. Dat de stijl wordt veranderd is goed nieuws imo :P

Affjoris:
Ik persoonlijk was niet erg actief op het Benelux forum, voornamelijk omdat ik geen zin had in alle "Jij speelt NW dus je mening is inrelevant" comments. De nederlandse community op de oude forum was erg vijandelijk, tenminsten dat was de indruk die ik had gekregen tijdens een van mijn bezoekjes aan dat subforum. Ook vind ik de ranking system hier niet geweldig, wat ik heb gehoord is dat het met posts gaat en niet met tijd op het forum ( Ik weet dit niet zeker, maar ik denk dat dit het geval is ). Ik kan de spammers al aan zien komen. De layout is wennen maar goed, mensen houden nou eenmaal niet van verandering.

Vincenzo:
Ja, we zijn nu lekker vrij van die Nederlandse trolls die iedereen afzeiken.

Ranks op het forum zijn afhankelijk van activiteit & duur, niet postcount. dus hoe meer je hier aanwezig bent en leest, hoe hoger je rang.

Layout word aan gewerkt.

Maroon:

--- Quote from: Affjoris on November 12, 2012, 01:34:15 pm ---...De layout is wennen maar goed, mensen houden nou eenmaal niet van verandering...

--- End quote ---
Dit zal bij mij nu ook wel meespelen ja, maar ik probeer eraan te wennen :P
Al scheelt het idd flink wat Nederlandse trolls.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version