Language boards > Nederlandstalig Forum

Dit forum of Taleworlds forum?

(1/12) > >>

Maroon:
Ik moet eerlijk bekennen, ik vind een nieuw forum niet echt nodig :/
Ik vind de layout minder mooi, en een paar van de settings (zoals terugkeren naar het board ipv de topic) ook minder. Het zijn kleine dingen, maar ik vond toch Taleworlds beter en mooier.
Wat vinden jullie?
Edit: OK, ik moet zeggen dat dit een ietwat overhaaste reactie was. Zie mijn verdere comments waarom :P

Gokiller:
Het enigste verschil tussen TW en dit forum is de lay-out. Voor de rest zijn de meeste functies gewoon het zelfde. En nu de FSE zijn eigen "standalonegame" aan het maken is, kan ik me zelf ook wel voorstellen dat een nieuw forum voor deze community aan de order is.

Ik zou teruggaan niet als een optie zien.

MaHuD:
Gezien de groote gap tussen de NW community en de rest van Warband / MB kan dit alleen maar beter zijn.

Kijk maar naar cRPG.
Als die op TW zaten was het alleen maar trollfest geweest.

Vincenzo:
Terugkeren naar topic zou nu goed moeten gaan.

Mahud heeft gelijk, de community wilde maar niet integreren met de TW community, een splitsing naar hun eigen forum is een zeer verstandige keuze en geeft iedereen meer vrijheid en kansen.

De stijl is nog in development!

Duuring:
Ik weet niet of ik blij mee moet zijn, maar in ieder geval hebben we geen last meer van (Nederlandse) Native idioten of admins die opeens besluiten de baas te gaan uithangen in het NW deel.

Ik zou wel willen dat m'n avatar wat groter zou zijn...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version