Language boards > Nederlandstalig Forum

Nederlandstaligen binnen de NW community

<< < (3/120) > >>

Van_Hulstein:

--- Quote from: AllowedRaven on January 22, 2013, 01:41:06 pm ---Ik zou me aan moeten sluiten bij mijn Kolonel/Majoor-Generaal Lance. Er is nu op TV een mooi programma over het ontstaan van Nederland  en Nederland in de Gouden Eeuw de mooie en slechte (denk aan IndonesiĆ«,etc) onderdelen. Als je dan ziet hoe groot ons "Landje" was qua economie en wat voor invloed wij hadden op landen die wel 10 keer zo groot als ons waren. En nog steeds zijn wij "Nederlanders" overal in elk werelddeel te vinden.

Dus ook al ben je niet pro-Nederland, het tv-programma: "De gouden eeuw" is zeker een aanrader. En je verrijkt je kennis ook nog eens dat is altijd positief.

Heren, leuke thread, hou dit vol  ;)

 - Lt.Hugo, 2nd in-command 32nd Regiment.

--- End quote ---

Ik kijk hier ook naar, wist bijvoorbeeld niet dat de Nederlanders de Spanjaarden als afstammelingen van moslims en joden zagen, en zij daarom ook gespuis vonden, wat in het eerste deel werd gezegd.
Nu zijn ook sommige mensen nog zo.

Youp:
aangezien er niet veel mensen reageren op deze topic do ik het wel :P mr hoe gaat het met de NL'ers in deze community?

InfamousBeats:
Haha, bijzonder goed :D Tentamens net voorbij -.- Ging op zich best goed :D, iemand anders ook tentamens gehad?

Van_Hulstein:
Ja maar niet van de middelbare school, van het MBO  ;)

InfamousBeats:
Haha ok, en, alles goed gegaan?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version