Language boards > Nederlandstalig Forum

Melee tips & tricks

(1/13) > >>

InfamousBeats:
ik dacht zo, er zijn meer dan genoeg goeie meleers onder ons, dus waarom delen we die skills niet met elkaar. :)

Op deze thread kun je van alles vertellen over melee. Of dit nou mensen zijn die ziek goed zijn in melee of gewoon, zoals de titel zegt, tips en tricks voor nieuwe mensen, alles mag :P

Zo vind ik bijvoorbeeld dat de community tegenwoordig steeds meer spammers heeft. Men gaat niet blokkend een gevecht in en vaak zal degene met de beste ping/timing winnen. Een skill die erg belangrijk kan zijn om dit te counteren is chambering. Het is de techniek waar veel mensen van jullie al waarschijnlijk al eens van hebben gehoord, maar slechts weinigen zijn er de meester van.

Voor alle nieuwelingen: chambering is een techniek waarbij je, vlak voordat je geraakt wordt door een tegenstander, een aan al begint in dezelfde richting als de aanvaller. Dit is vooral goed te gebruiken als je op elkaar af komt. Probeer het te oefenen met je vrienden of met mensen die je kent die er al erg goed in zijn. Want als je kan chambreren ben je elke spammer te baas.

InfamousBeats:
Trouwens, @ alle forum/community veterans, probeer wat meer nederlandstalige actief te maken op dit deel van de forums. Het zou mooi zijn als de Benelux weer net zo actief wordt als aan het begin :)

Van_Hulstein:
Gewoon goed blocken en spammen tada

InfamousBeats:
Haha wat een inbrengst zeg... Om trots op te zijn :P

Van_Hulstein:
Het werkt wel bij mij

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version