Author Topic: Svenska Politik Tråden..  (Read 217747 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Wismar

  • Donator
  • *
  • Posts: 3838
  • Med Gud o' Sveas allmoge för Konung och Fosterland
    • View Profile
  • Nick: Radical
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #165 on: January 16, 2014, 09:19:50 am »
Du är så duktigt, Rex! Du som snackar skit med kids på internet.

Offline Bamse

  • Second Lieutenant
  • *
  • Posts: 384
  • Former 15th Hussar SCoH, 16e Hussard Cpt.
    • View Profile
  • Nick: 16e_Huss_Lt_Bamse
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #166 on: January 16, 2014, 01:47:48 pm »
Jag förstår mig inte på många av er svenskar på detta forum.

Jag är en Nationalist. Varför ska folk som jag bli utpekade som miffon/nazister bara för att jag har en åsikt om att jag vädjar för mitt lands stabilitet?
jag är en värdelös retoriker och jag kommer nog aldrig bemästra svenska språket som de flesta svenskar, även fast jag har svenskt blod i mina ådrer sedan 1300talet (Med största sannolikhet ännu tidigare, men det går ej hitta några fler länkar tillbacka i släkten efter 1100talet) Varför ska det jag säger då betyda mindre bara för att jag ej använder mig av alla ord samt kan skriva helt korrekta menigar.

Jag har ingen respekt för personer som gömmer sig bakom en religon för att begå illdåd (Kristna/muslimer.. u name it)
Men jag skriver inte skit om deras tro eller det bara för att jag känner så. Jag tycker att ni som flyger på personer som kan säga att de tillhör Tex. Svergiedemokraterna är vedervärdiga as som måste hävda er för att känna er säkra.

Så kan inte alla ni ikke Sverige demokrater samt personer som stödjer Svergiedemokraterna sluta hetsa varandra till ni är blo'rö'a i ansiktet så kan vi bara acceptera varandras åsikter och värderingar, hur avskyvädra ni än tycker de är. Så kan vi i alla fall ha ett någorlunda trevligt forum här :)

Tack för mig


Current: 16e Regiment de Hussards - Lieutenant Bamse
Past Regiments: 15th Hussars - Staff Corporal of Horse | K1. Kungliga Livgardet Till Häst

Offline Wismar

  • Donator
  • *
  • Posts: 3838
  • Med Gud o' Sveas allmoge för Konung och Fosterland
    • View Profile
  • Nick: Radical
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #167 on: January 16, 2014, 01:52:15 pm »
Bra skrivet, Bamse.

Offline Furrnox

  • Lieutenant General
  • ***
  • Posts: 7982
  • Eternally incorrect, centre-left, asshole.
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #168 on: January 16, 2014, 01:54:01 pm »
Ser ingen fördel med Nationalism det är ofta det som är ursprunget till krig men jag respekterar din åsikt vad den nu må vara. Nationalism säger inte heller speciellt mycket om du inte har den blandad med någon annan ideologi.

Offline Bamse

  • Second Lieutenant
  • *
  • Posts: 384
  • Former 15th Hussar SCoH, 16e Hussard Cpt.
    • View Profile
  • Nick: 16e_Huss_Lt_Bamse
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #169 on: January 16, 2014, 02:24:51 pm »
Ser ingen fördel med Nationalism det är ofta det som är ursprunget till krig men jag respekterar din åsikt vad den nu må vara. Nationalism säger inte heller speciellt mycket om du inte har den blandad med någon annan ideologi.

Jag är 20 år och har inte så mycket mer än att jag tycker om mitt land och dess historia. Samt den välfärd vi haft här eftersom vi inte var med i varken 1sta elr 2ndra världskrigen. även trots detta så har nu alla andra europeiska länder sprungit ikapp oss både ekonomiskt och inom intern stabilitet. Förutom balkan länderna som fortfarande har lite oroligheter :/


Current: 16e Regiment de Hussards - Lieutenant Bamse
Past Regiments: 15th Hussars - Staff Corporal of Horse | K1. Kungliga Livgardet Till Häst

Offline Svensson

  • Colonel
  • *
  • Posts: 1321
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #170 on: January 16, 2014, 03:16:36 pm »
Ser ingen fördel med Nationalism det är ofta det som är ursprunget till krig men jag respekterar din åsikt vad den nu må vara. Nationalism säger inte heller speciellt mycket om du inte har den blandad med någon annan ideologi.

Jag är 20 år och har inte så mycket mer än att jag tycker om mitt land och dess historia. Samt den välfärd vi haft här eftersom vi inte var med i varken 1sta elr 2ndra världskrigen. även trots detta så har nu alla andra europeiska länder sprungit ikapp oss både ekonomiskt och inom intern stabilitet. Förutom balkan länderna som fortfarande har lite oroligheter :/
Vilka europeeiska länder är det?

Offline Wismar

  • Donator
  • *
  • Posts: 3838
  • Med Gud o' Sveas allmoge för Konung och Fosterland
    • View Profile
  • Nick: Radical
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #171 on: January 16, 2014, 04:50:03 pm »
Ser ingen fördel med Nationalism det är ofta det som är ursprunget till krig men jag respekterar din åsikt vad den nu må vara. Nationalism säger inte heller speciellt mycket om du inte har den blandad med någon annan ideologi.

Jag är 20 år och har inte så mycket mer än att jag tycker om mitt land och dess historia. Samt den välfärd vi haft här eftersom vi inte var med i varken 1sta elr 2ndra världskrigen. även trots detta så har nu alla andra europeiska länder sprungit ikapp oss både ekonomiskt och inom intern stabilitet. Förutom balkan länderna som fortfarande har lite oroligheter :/
Vilka europeeiska länder är det?
Norge?

Offline Carolus.

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 4703
  • Norge är ändå helt okej
    • View Profile
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #172 on: January 16, 2014, 05:47:01 pm »
Du är så duktigt, Rex! Du som snackar skit med kids på internet.
Äntligen, nu är vi iaf överens om vilken grupp du tillhör. Undrar då vad du gör här när du inte ens får rösta, med tanke på trådens namn.

Offline Hekko

  • Captain
  • *
  • Posts: 816
  • I host stuff
    • View Profile
    • 15e Website
  • Nick: Nr24_Gren_Hptm_Hekko
  • Side: Neutral
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #173 on: January 16, 2014, 05:50:56 pm »
Sverige har det ju jävligt bra. Inte direkt som att någon sprungit om er. Visst, Sveriges BNP per capita kanske inte är så hejsan jämfört med Lichtensteins men det får ni leva med.

Offline Wismar

  • Donator
  • *
  • Posts: 3838
  • Med Gud o' Sveas allmoge för Konung och Fosterland
    • View Profile
  • Nick: Radical
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #174 on: January 16, 2014, 05:52:11 pm »
Du är så duktigt, Rex! Du som snackar skit med kids på internet.
Äntligen, nu är vi iaf överens om vilken grupp du tillhör. Undrar då vad du gör här när du inte ens får rösta, med tanke på trådens namn.
Undrar vad du gör på detta forum förutom släppa ut all ditt hat på internet efter en 'hård' dag på jobbet.

Offline Svensson

  • Colonel
  • *
  • Posts: 1321
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #175 on: January 16, 2014, 06:18:35 pm »
Ser ingen fördel med Nationalism det är ofta det som är ursprunget till krig men jag respekterar din åsikt vad den nu må vara. Nationalism säger inte heller speciellt mycket om du inte har den blandad med någon annan ideologi.

Jag är 20 år och har inte så mycket mer än att jag tycker om mitt land och dess historia. Samt den välfärd vi haft här eftersom vi inte var med i varken 1sta elr 2ndra världskrigen. även trots detta så har nu alla andra europeiska länder sprungit ikapp oss både ekonomiskt och inom intern stabilitet. Förutom balkan länderna som fortfarande har lite oroligheter :/
Vilka europeeiska länder är det?
Norge?
I plural.

Offline Carolus.

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 4703
  • Norge är ändå helt okej
    • View Profile
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #176 on: January 16, 2014, 06:20:14 pm »
Du är så duktigt, Rex! Du som snackar skit med kids på internet.
Äntligen, nu är vi iaf överens om vilken grupp du tillhör. Undrar då vad du gör här när du inte ens får rösta, med tanke på trådens namn.
Undrar vad du gör på detta forum förutom släppa ut all ditt hat på internet efter en 'hård' dag på jobbet.
Tro mig, det finns mkt att ogilla i denna tråd.

 
Jag förstår mig inte på många av er svenskar på detta forum.

Jag är en Nationalist. Varför ska folk som jag bli utpekade som miffon/nazister bara för att jag har en åsikt om att jag vädjar för mitt lands stabilitet?
jag är en värdelös retoriker och jag kommer nog aldrig bemästra svenska språket som de flesta svenskar, även fast jag har svenskt blod i mina ådrer sedan 1300talet (Med största sannolikhet ännu tidigare, men det går ej hitta några fler länkar tillbacka i släkten efter 1100talet) Varför ska det jag säger då betyda mindre bara för att jag ej använder mig av alla ord samt kan skriva helt korrekta menigar.

Jag har ingen respekt för personer som gömmer sig bakom en religon för att begå illdåd (Kristna/muslimer.. u name it)
Men jag skriver inte skit om deras tro eller det bara för att jag känner så. Jag tycker att ni som flyger på personer som kan säga att de tillhör Tex. Svergiedemokraterna är vedervärdiga as som måste hävda er för att känna er säkra.

Så kan inte alla ni ikke Sverige demokrater samt personer som stödjer Svergiedemokraterna sluta hetsa varandra till ni är blo'rö'a i ansiktet så kan vi bara acceptera varandras åsikter och värderingar, hur avskyvädra ni än tycker de är. Så kan vi i alla fall ha ett någorlunda trevligt forum här :)

Tack för mig


Du missförstår nog lite. Vi gillar alla moder Svea här. Fast att döma andra människor efter etnicitet, utseende, religion mm är rakt av vedervärdigt och när det går över till hets mot folkgrupp även olagligt. Älska ditt land så mkt du bara kan. Inse dock att Sverige tillhör alla, så länge de har ett medborgarskap i bakfickan.

Offline Wismar

  • Donator
  • *
  • Posts: 3838
  • Med Gud o' Sveas allmoge för Konung och Fosterland
    • View Profile
  • Nick: Radical
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #177 on: January 16, 2014, 06:56:42 pm »
Sluta snacka skit. Du älskar verkligen inte Sverige. Du deltar i förstörandet av denna nation.
Man räcker inte med medborgarskap längre då vem som helst kan få det.

Offline Carolus.

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 4703
  • Norge är ändå helt okej
    • View Profile
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #178 on: January 16, 2014, 07:05:44 pm »
Sluta snacka skit. Du älskar verkligen inte Sverige. Du deltar i förstörandet av denna nation.
Man räcker inte med medborgarskap längre då vem som helst kan få det.
Jo det precis vad det räcker med att ha. Hur förstör jag Sverige?Genom att betala skatt, inte begå brott eller genom att bry mig om mina medmänniskor?

Offline Wismar

  • Donator
  • *
  • Posts: 3838
  • Med Gud o' Sveas allmoge för Konung och Fosterland
    • View Profile
  • Nick: Radical
  • Side: Confederacy
Re: Vilket Parti Röstar Du På? (Poll)
« Reply #179 on: January 16, 2014, 07:09:50 pm »
Sluta snacka skit. Du älskar verkligen inte Sverige. Du deltar i förstörandet av denna nation.
Man räcker inte med medborgarskap längre då vem som helst kan få det.
Jo det precis vad det räcker med att ha. Hur förstör jag Sverige?Genom att betala skatt, inte begå brott eller genom att bry mig om mina medmänniskor?
Du röstar på svenskfientliga partier. Om jag skaffar japanskt medborgarskap, är jag då japansk?