Author Topic: Game discussie  (Read 8722 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline InfamousBeats

  • Colonel
  • *
  • Posts: 4169
  • Groupfighting Admin | 10/10 IGN: Would bang...
    • View Profile
    • Enlist into the 63ème Régiment d'Infanterie de Ligne
  • Nick: 63e_Conseilleur_Infamous
  • Side: Union
Re: Game discussie
« Reply #15 on: March 09, 2013, 10:44:59 am »
Ja ik heb gister Arma 3 gekocht en ik speelde vanmorgen er wat van. Op zich een prima game, goeie vooruitgang ten opzichte van Arma 2. Wasteland in een groep is nu vooral echt heel vet :D

Offline Dekkers

  • Colonel
  • *
  • Posts: 3968
  • Left hand's fast but the right hand's sturdy
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Game discussie
« Reply #16 on: March 09, 2013, 12:00:37 pm »
Ja een vriend van mij sprak ook over dat er weer wasteland was! Is er nu meer variatie in de wapens?
Maar Arma 3 schiet ook wel lekker hoor ;). Bij arma 2 was alles so sloom... kweet niet  ???

Maar ik denk dat als de game echt uitkomt dat t een hele goede game wordt :).
Dekkers has become the community's designated old man with alzheimers who sits in the corner reminiscing about simpler times, happier times... "The spins" he wails "do you remember the SPINS!!!"

AeroNinja

  • Guest
Re: Game discussie
« Reply #17 on: April 19, 2013, 05:56:26 pm »
Contacteer me op steam als je Crysis 3 Hunter editie wilt spelen. Ti's echt heelf tof. :)

Mijn steam: [JP] NinjaPredator™

Offline Jocam

  • Second Lieutenant
  • *
  • Posts: 615
    • View Profile
  • Side: Union
Re: Game discussie
« Reply #18 on: April 20, 2013, 09:34:37 am »
Ja een vriend van mij sprak ook over dat er weer wasteland was! Is er nu meer variatie in de wapens?
Maar Arma 3 schiet ook wel lekker hoor ;). Bij arma 2 was alles so sloom... kweet niet  ???

Maar ik denk dat als de game echt uitkomt dat t een hele goede game wordt :).

Iets dat mensen vak vergeten bij Arma 3; Het is nog steeds alfa. Er zijn nog maar ongeveer 7 wapens, waarvan er tussen de wapens geen grote verschillen zitten. Alhoewel het op het eerste gezicht niet zo lijkt, zijn de vershillen tussen Snipers, Assualt Rifles, en Light Machine Guns wel erg groot.