Language boards > Türkçe Forum

Moderator'den Duyuru ve Uyarilar.

(1/3) > >>

Darel:
Sayin Uyeler,

Onemli gordugum bir kac hususu duyurmak istiyorum.

* Uyelerimizden biri devamli olarak, "Amk" ifadesini kufur olarak rapor ediyor.  Kendisine de, PM den aciklamaya calistigim gibi, Turkiye"de AMK ismi ile spor gazetesi hala bayilerde satista.  Bana gore, Ingilizce dilinde WTF gibi, aslinda kufur ihtiva eden uzun cumlenin kisaltilmisi. Ancak, TDK Sozlugunde karsiligi yok. Anilan kisaltma rapor edildiginde, ilgili forum sayfasina girip, kisiye hakaret icin kullanilip kullanilmadigi hususunu tespit etmeye calisiyorum.  Kisiye hakarete yonelik olduguna kanaat getirirsem, Forum Kurallarinin 2nci maddesini ihlalden yaptirim uyguluyorum.  Bilmenizi isterim.
* Bir kac gun once rapor edilen Profil Resminde yer alan " Ben ve Annamin......" sozlerinden oturu, ilgili uyeyi "Mute" ladim. Benzer vakalara hos goru gostermeyecegimi bilmenizi isterim. FSE  kufurbazlarin yeri degil.
* Buradan Turkiye Takim Kaptanligi icin yarisanlara basarilar. Insallah, Ulkemizi yabancilar nezdinde duzgun Ingilizce konusan, akil, mantik, terbiye ve sportmenlikte kim daha iyi temsil etme yetenegine sahipse o secilsin. Ancak, lutfen, yabancilarin forumlarinda, birbirinizi kucumseyecek, kucuk dusurecek, "I support .... too, he's more skilled(as an officer too) and got like thrice more iq than the other guy lel" gibi ifadesinde yer alan, "Diger adaydan, daha yetenekli,...IQ su uc kat daha fazla.." gibi yorumlarda bulunmamanizi rica ederim. Hele, "Keep Turks Out" sozunu soylettirecek hareket ve yorumlardan lutfen kacinin.
* Kisileri degil konulari tartisin. Basarilar,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dear Members,

I like for you to know a few items of importance here-below.

* One of our members regularly reports the posts containing the abbreviation "Amk", as swearword. As I tried to explain to him through PM, there is still a sports news magazine being sold out in the open at the newsstands in this Country, that is named as "AMK". To me, it is actually an abbreviation of a longer swearing phrase like WTF in the English Language. However, there is no mention of such an abbreviation in the Official Dictionary of the Turkish Language Institute (TDK).  Every time I get such a post reported to me, I go over to the Forum Page, where that post is made, and try to determine whether the abbreviation in question is used there with the intent of swearing to insult individuals/members, etc..  If I am convinced that such is the case, I, then, go on with punishing for violation of Item No.2 of the Forum Rules.
* I muted the member who had the words " I and my mother's ...." on his Profile Picture, when it was reported a few days ago.  I like for you all to know that I wont tolerate similar cases.  FSE is not a place for foul-mouths.
* I wish you all good luck, the FSE Turkish Language Forum Members who are competing to be the Turkish Team Captain on Napoleons Cup - NW World Championship.  I hope for the wiser, more reasonable and sportsman of you to be chosen to represent our Country out there as the Team Captain. I also like to take this opportunity to request/ask you to, please, refrain from comments such as "I support .... too, he's more skilled(as an officer too) and got like thrice more iq than the other guy lel" on Foreign Forum Pages.  Please, also refrain from actions, comments and posts that would cause to make some non-Turkish members say "Keep Turks out!".
* Discuss Topics, not individuals.

Darel:
1v1 Ligi Turkiye Takim Kaptani konu basligi ile acilan Forum da Forum Kurallarinin 3. maddesine aykiri olarak, "Alinti Piramiti" leri yapilmaktadir.  Anilan Sayfaya uyari bildirimi attim.  Mueyyidesi, kullanicinin "Mute" lenmesini gerektiriyor.  Buradan son kez uyariyorum.  Alinti piramiti ve diger ihlallerinize hos gorulu davranmayacagim. Birbirinize satasmalarinizi ozelde yapiniz.

============

Quote Pyramids have been made on the 1v1 Turkiye Takim Kaptani Forum Pages in infringement of Forum Rules Item#3.  I have posted a comment on the said page, warning you to stop it.  Punishment for that is muting all of the users involved.  I am warning you for the last time, that I wont tolerate the users, from now on, for their Quote Pyramids and other infringements. Pick on each other in PM.

Darel:
6. Posting private conversations or personal images without permission
* If you post screenshots or logs of a private chat without the consent of the other member(s) in the chat you will be muted or dealt with at the moderator’s discretion depending the severity of the infringement, and the post(s) will be removed. FSE’s determination is that snippets of a private conversation do not provide sufficient context in a discussion on the forum and can be used to mislead, misconstrue, or provide a false narrative.
* Posting images (including the generation of memes, gifs, or other multimedia creation(s)), or personal information (such as phone numbers, home/work address(es), or any other collateral) of other individuals without permission will not be tolerated.  Violations will result in severe punishment, up to and including being banned from the forum.
* 6. Özel yazışmaları ve kişisel fotoğrafları izinsiz paylaşmak
Eğer bir özel yazışmayı karşı tarafın izni olmadan paylaşırsanız anında mutelenirsiniz veya moderatörler tarafından başka cezalara çarptırılabilirsiniz, ve mesajınız silinir. FSE bir diyaloğun kırpılmış bir halinin yanlış anlaşılmalara veya suistimallere yol açabileceğine inanıyor, daha önce yaşandığı gibi.
Bir üyenin veya başka bir bireyin fotoğrafını izinsizce paylaşmak yasaktır ve duruma göre mute veya banla sonuçlanabilir.Ayrica, bahse konu izinsiz paylasimlar, Turk Ceza Yasasina gore de suc teskil etmektedir.  Anilan paylasimi ilk yapan ile birlikte alintilarinda kullanan kullanicilar da ayni ceza ve yaptirimlara tabidirler. 

KURALLARA UYUN.

Darel:
Marji ve ekibini, Alman ekibi karsinda aldigi galibiyetten oturu tebrik ediyorum.  Simdiye kadar kendisine verdigim cezalardan oturu bir kere bile itiraz etmediginden ayrica tesekkur ediyorum. Basarilarinin devamini diliyorum. Marji disinda Mute'ladigim tum arkadaslariniz pm ile ulasamadiklarini ileri surerek REPORT POST'u adeta spam'ladilar. Aralarindan birine pm'i kullanmasini bildirdigimde; Mute'landigi icin Report Post'u kullandigini, kendisine mute'lu iken pm i kullanmasini yzdigim icin, kendisi ile dalga gectigimi soyledi. Kimse ile dalga gecmek haddime degil. Ancak, Report Post da itiraz yeri degil. Itiraz edecekseniz, mute'nizin kalkmasini bekler, itirazinizi yaparsiniz. Report Post sayfasi Turkce Forum Kullanicilarinin sikayetleri ile dolu.  Birbiriniz ile bu kadar ugrasmayin.  Bu ne kin arkadaslar. Ayrica, bu yabanci NW sampiyonlugu forum sayfasinda baslattiginiz tartisma cok kotu oldu.  FSE den de gonderilme durumunuzu akillara getirdiniz.  Sakin olun. Asil olun. Birbirinize saygi gosterin. 

Darel:
TROLLING : Make a deliberately offensive or provocative online posting with the aim of upsetting someone or eliciting an angry response from them.

Birini uzmek ya da kizdirmak / kizgin karsilik vermesini saglamak amaciyla, bilincli olarak rahatsiz edici ve kiskirtici online bildirimde bulunmak.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version