Author Topic: ♞ 9e Régiment De Hussards [Disband]  (Read 80071 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sylvain

  • Sergeant
  • *
  • Posts: 97
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #105 on: May 16, 2016, 08:40:28 pm »
Coucou
Tu fais honte à la communauté fr csgo avec ton pseudo

Offline Nahzer~Sama

  • First Lieutenant
  • *
  • Posts: 598
  • Oui.
    • View Profile
  • Side: Union
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #106 on: May 16, 2016, 09:11:55 pm »
Nerza je vais pas rentré dans ton jeu, si tu veux foutre la merde fais le tout seul.
En tout cas pour ta proposition de 1v1 c'est quand tu veux, j'adore mettre des 10-0 et faire des screens  :D
Il est fort dans un jeuxvideo il est content..


Offline Rastignac

  • Major General
  • **
  • Posts: 753
    • View Profile
  • Side: Confederacy
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #107 on: May 16, 2016, 09:20:43 pm »
Ça me fend le cul

Offline Hubert

  • First Lieutenant
  • *
  • Posts: 374
  • Hussar necessarily mean mustache
    • View Profile
    • IVe Corps Forum
  • Nick: IVe_7e_Huss_MchlC_Hubert
  • Side: Neutral
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #108 on: May 16, 2016, 10:13:05 pm »
chaud les mecs qui s'embrouillent pour des scores sur un jeu

Offline John F. Kennedy

  • Brigadier General
  • *
  • Posts: 1827
    • View Profile
  • Nick: John Kennedy
  • Side: Neutral
Adjudant Kennedy: When I last played with Kennedy, years ago, he couldn’t get a streak of three blocking together. Looking at how much he had improved when I joined the regiment honestly had me speechless. Playing alongside him was a huge pleasure as I’ve hardly saw someone willing to team-play and offering himself so others can take the kills more than he did. He was also an honest figure within the regiment, always saying what he thought without ever sounding mean or arrogant and for that I know he was extremely well appreciated by the other members and also the rest of the NW community. It’s definitely not the place to talk about such things but what happened to him in real-life and the way he reacted to it showed me that Kennedy was certainly one of the strongest person in the regiment and that there is not much capable to take this man down.

Offline Nameless

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 1260
  • Colonel of 85e Régiment d'infanterie
    • View Profile
  • Nick: Gandalf, just Gandalf
  • Side: Confederacy
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #110 on: May 16, 2016, 10:53:14 pm »
Nerza - Gandalf ans pennys les Feux de l'Amour épisode 74 putain vous allez me tuer de rire vous trois un jour  ;D ;D

Moi j'dis que pour une fois ou je ne participe pas à un débat, mieux vaut ne pas prononcer mon nom pour éviter d'avantage d'embrouilles mais après si vous voulez que cela parte en cacahuète je peux faire des efforts ? Donc bouclez là, fermez vos clac's merde et manger du pain en chantant l'international et buvez beaucoup d'eau pour évitez une fausse route bande de petites putes dégarnis !
« Last Edit: May 16, 2016, 10:54:46 pm by Gandalf »
1515 Marignan, 1805 Austerlitz, 1916 Verdun, 2017 RGL.

Offline PennyS

  • Second Lieutenant
  • *
  • Posts: 479
  • ex 84e / 4e Hussards
    • View Profile
  • Side: Confederacy
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #111 on: May 16, 2016, 11:00:16 pm »
Coucou
Tu fais honte à la communauté fr csgo avec ton pseudo
Désolé bébé
Nerza - Gandalf ans pennys les Feux de l'Amour épisode 74 putain vous allez me tuer de rire vous trois un jour  ;D ;D

Moi j'dis que pour une fois ou je ne participe pas à un débat, mieux vaut ne pas prononcer mon nom pour éviter d'avantage d'embrouilles mais après si vous voulez que cela parte en cacahuète je peux faire des efforts ? Donc bouclez là, fermez vos clac's merde et manger du pain en chantant l'international et buvez beaucoup d'eau pour évitez une fausse route bande de petites putes dégarnis !
« Last Edit: May 16, 2016, 11:02:59 pm by PennyS »
Nock: 14 ans c'est bientôt la majorité sexuelle  ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LeBrave: this tournament is a epic jock, i have never see cela.
Edarius: -On est sur un forum public, ça s'insulte, ça part en couilles, ça se fout de la gueule des modos et... rien.
DarkKnight: Je suis une Sous race.

Offline Nameless

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 1260
  • Colonel of 85e Régiment d'infanterie
    • View Profile
  • Nick: Gandalf, just Gandalf
  • Side: Confederacy
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #112 on: May 16, 2016, 11:01:30 pm »
Spoiler
Nerza - Gandalf ans pennys les Feux de l'Amour épisode 74 putain vous allez me tuer de rire vous trois un jour  ;D ;D

Moi j'dis que pour une fois ou je ne participe pas à un débat, mieux vaut ne pas prononcer mon nom pour éviter d'avantage d'embrouilles mais après si vous voulez que cela parte en cacahuète je peux faire des efforts ? Donc bouclez là, fermez vos clac's merde et manger du pain en chantant l'international et buvez beaucoup d'eau pour évitez une fausse route bande de petites putes dégarnis !
[close]

Le talent.
1515 Marignan, 1805 Austerlitz, 1916 Verdun, 2017 RGL.

Offline PennyS

  • Second Lieutenant
  • *
  • Posts: 479
  • ex 84e / 4e Hussards
    • View Profile
  • Side: Confederacy
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #113 on: May 16, 2016, 11:09:20 pm »
Spoiler
Nerza - Gandalf ans pennys les Feux de l'Amour épisode 74 putain vous allez me tuer de rire vous trois un jour  ;D ;D

Moi j'dis que pour une fois ou je ne participe pas à un débat, mieux vaut ne pas prononcer mon nom pour éviter d'avantage d'embrouilles mais après si vous voulez que cela parte en cacahuète je peux faire des efforts ? Donc bouclez là, fermez vos clac's merde et manger du pain en chantant l'international et buvez beaucoup d'eau pour évitez une fausse route bande de petites putes dégarnis !
[close]

Le talent.

Excusez le les gens, il l'a mal depuis quelque temps, faut le comprendre.
Spoiler
[close]
Nock: 14 ans c'est bientôt la majorité sexuelle  ( ͡° ͜ʖ ͡°)
LeBrave: this tournament is a epic jock, i have never see cela.
Edarius: -On est sur un forum public, ça s'insulte, ça part en couilles, ça se fout de la gueule des modos et... rien.
DarkKnight: Je suis une Sous race.

Offline [9eHuss]Balian

  • Corporal
  • *
  • Posts: 95
  • Brigadier
    • View Profile
  • Nick: Balian
  • Side: Confederacy
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #114 on: May 17, 2016, 07:46:00 am »
mdr PennyS très bon

Offline Dokletian

  • Brigadier General
  • *
  • Posts: 3458
  • unironisch
    • View Profile
  • Nick: 4e_Huss_Dokletian
  • Side: Neutral
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #115 on: May 17, 2016, 09:46:46 am »
Ohh beef... Why havn't you told me that before ? :P

With my poor france skills and a bit google translator I don't really understand the last two sides but I would say if OuRanous insults a regiment or a single player OuRanous opinion doesn't respresent the regiments opinion. Especially on cavalry groupfighting it's sometimes hard to not rage and insult xD ;)
Can I just say that I’m really impressed with the cav community, 10x more mature than the inf community and a lot less tolerant of the cancerous players

Offline OuRaNos

  • First Lieutenant
  • *
  • Posts: 688
    • View Profile
  • Nick: OuRaNos
  • Side: Union
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #116 on: May 17, 2016, 11:21:34 am »
Ohh beef... Why havn't you told me that before ? :P

With my poor france skills and a bit google translator I don't really understand the last two sides but I would say if OuRanous insults a regiment or a single player OuRanous opinion doesn't respresent the regiments opinion. Especially on cavalry groupfighting it's sometimes hard to not rage and insult xD ;)

Dokletian President +1
Currently: SdtV Dans Le IVe_45e
Previous: Brg/GrdH Dans Le 1er_Huss - CvlE Dans Le 3e_Huss - CvlE Dans Le 2e_Huss - BrgF/Adj Dans Le 9e_Huss - SgtMaj Dans La 7eBrigade - Trmp Dans Le 1erRH - FlqP Dans Le 7eFlq - Gnd Dans Le 16eJG - SoPV Dans Le 31e_Volt

Offline Dokletian

  • Brigadier General
  • *
  • Posts: 3458
  • unironisch
    • View Profile
  • Nick: 4e_Huss_Dokletian
  • Side: Neutral
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #117 on: May 17, 2016, 05:53:51 pm »
Ohh beef... Why havn't you told me that before ? :P

With my poor france skills and a bit google translator I don't really understand the last two sides but I would say if OuRanous insults a regiment or a single player OuRanous opinion doesn't respresent the regiments opinion. Especially on cavalry groupfighting it's sometimes hard to not rage and insult xD ;)

Dokletian President +1
Jawohl !... Ehm ouioui
Can I just say that I’m really impressed with the cav community, 10x more mature than the inf community and a lot less tolerant of the cancerous players

Offline Harford

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 2421
  • salut
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #118 on: May 17, 2016, 07:00:50 pm »
Former 2ndCSG_Pvt | 7th_Trp | 8e_Mchl | 17e_CplFo | 77y_Pfc | 5e_Brg | 91st_Pte
Currently IVe_7eCvl

tardet will you marry me
Yes

Offline [9eHuss]Balian

  • Corporal
  • *
  • Posts: 95
  • Brigadier
    • View Profile
  • Nick: Balian
  • Side: Confederacy
Re: ♞ [BI] 9e Régiment De Hussards [1 an]
« Reply #119 on: May 17, 2016, 07:43:23 pm »
Doki +1 président