Language boards > Nederlandstalig Forum

Soggen

(1/2) > >>

Fortune:
Hoi, ik verveel me een beetje, vandaar een sog topic. Hoe doen jullie soggen? Of in het geval van een "burger", wat doe je wanneer je je op werk verveeld? inb4 wtf is soggen

Gokiller:
Vanwaar de lock?  :'(

De verveling is hier ook aanwezig! Werk vinden valt niet mee voor een paar maanden...

Fortune:

--- Quote from: Gokiller on March 08, 2016, 02:47:23 pm ---Vanwaar de lock?  :'(

De verveling is hier ook aanwezig! Werk vinden valt niet mee voor een paar maanden...

--- End quote ---
Volgens mij zijn wij de enige twee die soggen op dit forum :'(
Voor burgers geldt, geen werk geen leven dan maar gamen

Gokiller:
Ben een "Burger" tot Augustus, dan begin ik weer met m'n opleiding. In de tussentijd is het gewoon verveling. Hoop daarom zo snel mogelijk werk te vinden dak tenminste iets kan doen ipv hier een beetje rond te hangen, of te gamen.

Waar trouwens ook geen zak aan is als alleen wij twee hier een beetje actief gaan liggen doen.  :'( :'(

Fortune:
Wat ga je studeren dan?
Ik heb tijdens m'n tweede jaar L&R alleen maar MM zitten spelen, vooral 's nachts. Elke avond was ik bezig op de Amerikaanse servers, dat waren nog eens tijden 8)
Nu zitten de rest van m'n 51st bruvs alleen maar siege, squad of csgo te spelen, spellen die ik niet gekocht heb want geld.

Iemand anders nog wat in te brengen?  :'( :'( :'(

edit: Oh, en op welke ts hang je uit, ga ik misschien daar vanavond eens rondhangen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version