Author Topic: Melee tips & tricks  (Read 16435 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Offline Riddlez

  • Major
  • *
  • Posts: 4845
    • View Profile
  • Nick: Riddlez
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #30 on: May 29, 2013, 04:54:12 pm »
Tempo veranderen.

Werkt bij alles om een tegenstander te verslaan.

Kom in een ritme, ga dan in één keer veel sneller.
Probably one of the very few old-timers here who hasn't been a regimental leader.

AeroNinja

  • Guest
Re: Melee tips & tricks
« Reply #31 on: May 29, 2013, 05:35:55 pm »
Blocken chambere en aanvalle :p   

ik heb is een groupfighting ronde gwn ronde geen tournament wel met heel goede spelers niet geblockt geen 1 keer in die ronde ik ging niet dood maar ik had wel 6 kills gwn door te chambere geluksdag met ping 62 :P

Offline InfamousBeats

  • Colonel
  • *
  • Posts: 4169
  • Groupfighting Admin | 10/10 IGN: Would bang...
    • View Profile
    • Enlist into the 63ème Régiment d'Infanterie de Ligne
  • Nick: 63e_Conseilleur_Infamous
  • Side: Union
Re: Melee tips & tricks
« Reply #32 on: May 29, 2013, 05:51:21 pm »
Blocken chambere en aanvalle :p   

ik heb is een groupfighting ronde gwn ronde geen tournament wel met heel goede spelers niet geblockt geen 1 keer in die ronde ik ging niet dood maar ik had wel 6 kills gwn door te chambere geluksdag met ping 62 :P

Van die zin klopt echt geen anus. Haha, sorry, maar het duurde serieus even om die zin te ontcijferen. Zonder de punten, komma's etc etc

AeroNinja

  • Guest
Re: Melee tips & tricks
« Reply #33 on: May 29, 2013, 05:53:01 pm »
Blocken chambere en aanvalle :p   

ik heb is een groupfighting ronde gwn ronde geen tournament wel met heel goede spelers niet geblockt geen 1 keer in die ronde ik ging niet dood maar ik had wel 6 kills gwn door te chambere geluksdag met ping 62 :P

Van die zin klopt echt geen anus. Haha, sorry, maar het duurde serieus even om die zin te ontcijferen. Zonder de punten, komma's etc etc
De inhoud wel. :p

Offline Dekkers

  • Colonel
  • *
  • Posts: 3968
  • Left hand's fast but the right hand's sturdy
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #34 on: May 29, 2013, 06:02:56 pm »
Melee is niet te voorspellen... het is extreem irritant en onvoorspelbaar als je spammed, want je krijgt alleen maar pokes etc. Ik zou gewoon rustig spelen en proberen te winnen met chambers/kicks/timing veranderen etc. maar niet met spinnen en ultra spam (ook al doe ik dat zelf wel). Want eigenlijk vraag je dan of het spel je wilt irriteren want je zal nooit goede stabs krijgen. Maar ja dit is wat ik denk en het beste voorbeeld is Jackie Chan eigenlijk (David Steward). Hij spammed niet en is de beste speler in NW.
Dekkers has become the community's designated old man with alzheimers who sits in the corner reminiscing about simpler times, happier times... "The spins" he wails "do you remember the SPINS!!!"

Offline Riddlez

  • Major
  • *
  • Posts: 4845
    • View Profile
  • Nick: Riddlez
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #35 on: May 29, 2013, 06:20:33 pm »
Kicks = teveel zelfvertrouwen
Probably one of the very few old-timers here who hasn't been a regimental leader.

AeroNinja

  • Guest
Re: Melee tips & tricks
« Reply #36 on: May 29, 2013, 06:24:24 pm »
Kicks = teveel zelfvertrouwen
+111111111

Offline Dekkers

  • Colonel
  • *
  • Posts: 3968
  • Left hand's fast but the right hand's sturdy
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #37 on: May 29, 2013, 06:41:15 pm »
Kicks = teveel zelfvertrouwen
+111111111

Dat mag toch ook, en het is de maximale vernedering voor je tegenstander
Dekkers has become the community's designated old man with alzheimers who sits in the corner reminiscing about simpler times, happier times... "The spins" he wails "do you remember the SPINS!!!"

AeroNinja

  • Guest
Re: Melee tips & tricks
« Reply #38 on: May 29, 2013, 06:47:54 pm »
Kicks = teveel zelfvertrouwen
+111111111

Dat mag toch ook, en het is de maximale vernedering voor je tegenstander
Ik persoonlijk vind het voor lafaards :P

Offline Gokiller

  • Almost Pride of Ni
  • Board Moderator
  • **
  • Posts: 3913
  • Bydand in the chat lads!
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #39 on: May 30, 2013, 02:27:09 pm »
Het verpest een goed duel. Het slaat ook absoluut nergens op. Je zult je maar voor je moeten zien in RL zo'n 200 jaar terug dat iemand in het midden van het gevecht een beetje gaat lopen schoppen. Jup jahoor realistisch is het niet. Een zeker min punt van het melee mechanisme op Napoleonic Wars.
« Last Edit: May 30, 2013, 02:29:21 pm by Gokiller »

Offline Riddlez

  • Major
  • *
  • Posts: 4845
    • View Profile
  • Nick: Riddlez
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #40 on: May 30, 2013, 02:29:57 pm »
Exact, en waar is het goed voor?
Probably one of the very few old-timers here who hasn't been a regimental leader.

Offline Gokiller

  • Almost Pride of Ni
  • Board Moderator
  • **
  • Posts: 3913
  • Bydand in the chat lads!
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #41 on: May 30, 2013, 02:31:48 pm »
Exact, en waar is het goed voor?

Voor ego's die willen laten zien wat ze allemaal wel niet kunnen. Naast spammen.

Offline Riddlez

  • Major
  • *
  • Posts: 4845
    • View Profile
  • Nick: Riddlez
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #42 on: May 30, 2013, 02:34:51 pm »
Exact, en waar is het goed voor?

Voor ego's die willen laten zien wat ze allemaal wel niet kunnen. Naast spammen.

Riddlez bedoelt, waarom het er vanaf het begin inzetten? Dan liever swings
Probably one of the very few old-timers here who hasn't been a regimental leader.

Offline Gokiller

  • Almost Pride of Ni
  • Board Moderator
  • **
  • Posts: 3913
  • Bydand in the chat lads!
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #43 on: May 30, 2013, 02:38:25 pm »
Nou het schoppen zelf zou natuurlijk gewoon moeten kunnen. Maar een tijdje terug voor al die melee updates werd het schoppen maar regelmatig gebruikt echt maar af en toe omdat de kans te groot was dat je minste. Maar met de laatste update is het hele melee vertraagt (als ik het goed zeg). Daardoor is het veel makkelijker geworden om iemand te raken met een schop. Waardoor het vaker gebruikt word omdat de kans dat je raakt veel groter is dan voor de update.

Redelijk irritant.

Offline Duuring

  • Duuring
  • ***
  • Posts: 12357
  • Free at last
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Melee tips & tricks
« Reply #44 on: May 30, 2013, 02:52:24 pm »
Het verpest een goed duel. Het slaat ook absoluut nergens op. Je zult je maar voor je moeten zien in RL zo'n 200 jaar terug dat iemand in het midden van het gevecht een beetje gaat lopen schoppen. Jup jahoor realistisch is het niet. Een zeker min punt van het melee mechanisme op Napoleonic Wars.

Wat is dat nu weer voor een raar iets om te zeggen? Men deed alles om te overleven en bovendien kwamen melee duels zoals wij die in NW hebben (iedereen tegen een persoonlijke tegenstander blokken en stekken, blokken en steken) gewoon niet voor.