Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Martos

Pages: 1 2 3 ... 31
1
Regimenter / Re: Das 6te Garde-Grenadier-Regiment [neuer Thread]
« on: November 08, 2017, 11:32:31 pm »
Good Luck :) Bin nicht mehr so ganz auf dem laufenden wie lange gibt es euch jetzt eigentlich schon ? :D

2
Regiments / Re: 82e Regiment d'infanterie de Ligne [EU] *NEW*
« on: January 05, 2016, 09:04:16 pm »
Nice Lb Today :) Had Fun  :P

3
Wer nicht zitieren kann sollte es am besten direkt lassen ^^

4
M&B: Warband - Napoleonic Wars / Re: Regimentslos?!
« on: July 21, 2015, 10:21:15 am »
Heyho, micht gibbet hier auch noch ;)
Was du hier ????????? Warst du die letzte Zeit wieder afk?

Ich war nicht Afk ich hab dich schlicht ignoriert.

5
M&B: Warband - Napoleonic Wars / Re: Regimentslos?!
« on: July 20, 2015, 06:38:51 pm »
Heyho, micht gibbet hier auch noch ;)

6
Nvm.

7
Ich weiß nicht als ich noch aktiv war waren die Jäger auf höchstens 10 pro Seite beschränkt. Auch wars zu der Zeit in der ich aktiv war unüblich das ein kav angriff als charge zählt da ja der einzige Vorteil der Linie darin besteht das sie auch schießen kann und so ist kav halt doch viel zu stark. Ich weiß ja nicht vllt solltet ihr euch mal ein neues Lb suchen ?

8


Just found this old Screemshot Furrnox ;)

9
Nice linebattle tonight had much fun :)

10
Regimenter / Re: Europäische Koalition [EK]
« on: November 05, 2014, 01:35:19 pm »
Kann man bei euch auch so Quereinsteigen so als Ministerpräsident von Preußen als Chef der Koalition ?

11
Regimenter / Re: 15th Yorkshire "The Snappers"
« on: October 07, 2014, 02:36:07 pm »
Seite 75 geht an mich. Genauso wie Seit 100.

12
Regimenter / Re: 15th Yorkshire "The Snappers"
« on: October 05, 2014, 10:14:58 pm »
Alles Gute Falk ^^, wie alt bist du jetzt ? 13 ?

13
Regimenter / Re: Infanterie Regiment "von Braunschweig-Oels" Nr12
« on: September 23, 2014, 03:07:11 pm »
Bitte SAG das nicht Falk. Er holt sonst wieder seine rute :'(

Was habe ich davon?  ::)

ZUSPÄT !!!

Dusan kriegt Fernsehverbort und darf nie wiederwährend den LB's Afk sein.

AFK sein ist eh so ein recht das allein mir zusteht ^^

15
Servers / Re: [EU]Killbox Server
« on: September 20, 2014, 09:35:05 pm »
Name : John_ScorpioN

Age : 13

Language : Germany

That is why i want be Admin : When i play on Killbox all troll and that is not right i think .

Denied

Pls write more

  Steam Name: 12th_Rifles | Zebo
  Why would you be a good admin: I have admin'd on many large servers before (33rd Siege currently) I also run my own Tuesday Linebattle, soon to be Thursday and Sunday too.
  About yourself: I'm 19 from UK, play a lot of NW, love Killbox server and the custom maps, just dislike the general rulebreaks and trolls!
  Current admins that could vouch for you: JamJon1822

Accepted

Add faxe98 on steam for further Details

Pages: 1 2 3 ... 31