Language boards > Nederlandstalig Forum

Nederlandstaligen binnen de NW community

(1/120) > >>

InfamousBeats:
Deze thread is gewijd aan (volledig) Nederlandstalige regiments in NW en hoe deze/andere mensen van de Benelux worden gezien in de community.

Een mooi voorbeeld van zo'n regiment is de Huzaren van Nederland: een redelijk onbekend dag regiment dat volledig Nederlandstalig is. Hierin zitten enkele veteranen van MM en NW.

Verder hebben we natuurlijk ook Lance. Kolonel van de 32nd en Major-generaal van de Union army in North & South. Voor degene die nog onbekend zijn mod: zeker uittesten! De zaterdag events zijn heel chill en de community is gevuld met aardige civil war fanaten. Lance mag trouwens zeker geprezen worden voor wat hij heeft gedaan inmiddels binnen de communityz een reputatie om tegen op te kijken!

InfamousBeats:
Op het moment ben ik trouwens niet thuis maar voor de geïnteresseerden kan ik zodra ik thuis kom (2 januarie) de teamspeak en de namen van de leiders van dit volledig Nederlandstalige regiment wel opzoeken.

Gokiller:
Jonge N&S is gezien NW nog erger kwa trolls. - Heb ik het over het pubber gedeelte. Vreselijk irritant. Nog niet over een van de dev's gesproken.  :o

Het is dat ik de periode enz zo interessant vind, en dat ik het hoofd van het N&S dev team langer ken.  Anders had ik het al opgegeven.

InfamousBeats:
Hmm ja kan zijn, maar alsnog. Zoals je zei is de periode heel gaaf en zolang je je bezig houdt met regimental events dan vallen de trolls vergeleken met NW ontzettend mee.

Youp:
Indd, ze vallen minder op maar ja helaas kom je ze nog best vaak tegen.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version