Author Topic: Svenska Politik Tråden..  (Read 222616 times)

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Offline CharlesVasser

  • Colonel
  • *
  • Posts: 2418
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #990 on: March 02, 2014, 06:57:48 pm »
De var Européer som kämpade mot Bolsjevismen. Vad syftar du annars på? den drevs ju av Slaver.

Är det så svårt att förstå att jag sa Européer för att beteckna att Waffen-SS hade över en halv miljon icke-tyska Européer i dess rang. Är det verkligen så svårt att förstå? Eller ville du bara försöka argumentera med mig över någonting som är självklart?


Okej? en halv miljon människor representerar Europa eller vad? förstår inte vad du vill vissa med detta? + har du några bevis för dessa siffror?

Offline Modig

  • First Lieutenant
  • *
  • Posts: 627
  • Aspirerande arbetsaristoj
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #991 on: March 02, 2014, 07:00:31 pm »
De var Européer som kämpade mot Bolsjevismen. Vad syftar du annars på? den drevs ju av Slaver.

Är det så svårt att förstå att jag sa Européer för att beteckna att Waffen-SS hade över en halv miljon icke-tyska Européer i dess rang. Är det verkligen så svårt att förstå? Eller ville du bara försöka argumentera med mig över någonting som är självklart?


Okej? en halv miljon människor representerar Europa eller vad? förstår inte vad du vill vissa med detta? + har du några bevis för dessa siffror?

Fattar inte riktigt grejen heller. Ska vi verkligen plocka upp diskussionen om SS var fina killar eller ej?

Offline Archduke Sven

  • Brigadier General
  • *
  • Posts: 6012
  • I have over 1000 warning points, be careful.
    • View Profile
  • Nick: regimentless sven
  • Side: Union
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #992 on: March 02, 2014, 07:38:09 pm »
De var Européer som kämpade mot Bolsjevismen. Vad syftar du annars på? den drevs ju av Slaver.

Är det så svårt att förstå att jag sa Européer för att beteckna att Waffen-SS hade över en halv miljon icke-tyska Européer i dess rang. Är det verkligen så svårt att förstå? Eller ville du bara försöka argumentera med mig över någonting som är självklart?


Okej? en halv miljon människor representerar Europa eller vad? förstår inte vad du vill vissa med detta? + har du några bevis för dessa siffror?

Jag säger Européer för att jag orkar inte nämna alla Europeiska nationer. Det fanns soldater från alla Europeiska länder i Waffen-SS.

Bevis för nummer? Ta tre sekunder att söka upp Waffen SS, se att det var lite över 800 000 soldater, ta 60% från det, så har du 480 000.

Leker du efterbliven eller?


told that bih don't @ me

Offline CharlesVasser

  • Colonel
  • *
  • Posts: 2418
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #993 on: March 02, 2014, 07:52:14 pm »
Nej gör du? jag förstår inte var du vill komma för detta, sen underkände jag inte dina siffror ville bara se vilka källor du använder.

Offline Tali

  • First Lieutenant
  • *
  • Posts: 747
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #994 on: March 02, 2014, 08:33:44 pm »
Väljarbasen utgör inte partiet.


Om jag förstod dig rätt påstådde du att SD inte skulle existera om lagen om hets efterföljdes, då alla dess politiker skulle vara skyldiga till brott? Eller är jag ute och cyklar?

Offline Diplex

  • Vital Supporter
  • *
  • Posts: 1430
  • Colonel Edward B. Fowler
    • View Profile
  • Side: Union
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #995 on: March 02, 2014, 09:13:14 pm »
Den här killens mössa.



« Last Edit: March 02, 2014, 09:15:16 pm by Diplex »

Offline CharlesVasser

  • Colonel
  • *
  • Posts: 2418
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #996 on: March 02, 2014, 09:49:51 pm »
Den här killens mössa.



Synd att hemsidan missförstår han. Har fullförståelse för hans ilska men han har missriktat den dock så har han läst på en hel del.

Offline Diplex

  • Vital Supporter
  • *
  • Posts: 1430
  • Colonel Edward B. Fowler
    • View Profile
  • Side: Union
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #997 on: March 02, 2014, 09:51:01 pm »
Juste, de svenska soldater som finns i Afghanistan dödar småbarn. I mina ögon snackar han bara en jävla massa skit.
« Last Edit: March 02, 2014, 09:52:34 pm by Diplex »

Offline CharlesVasser

  • Colonel
  • *
  • Posts: 2418
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #998 on: March 02, 2014, 09:53:56 pm »
Nej Amerikaner gör det. Hans ilska mot svenskar är som sagt missriktad.

Offline Archduke Sven

  • Brigadier General
  • *
  • Posts: 6012
  • I have over 1000 warning points, be careful.
    • View Profile
  • Nick: regimentless sven
  • Side: Union
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #999 on: March 02, 2014, 09:55:38 pm »
Han är arg för att det tar lite extra tid för att han ska få sina soffpotatis 7000kr. Sen ska han mörda folk om han deporteras? Jaha, han kan dra åt helvete.


told that bih don't @ me

Offline Diplex

  • Vital Supporter
  • *
  • Posts: 1430
  • Colonel Edward B. Fowler
    • View Profile
  • Side: Union
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #1000 on: March 02, 2014, 09:57:31 pm »
Missriktad? Den ska fan inte riktas mot något, alls. Han är fanatiker, en inavlad extremist som gärna hade sprängt varenda jävel på den där bussen, om han nu hade ballarna för det. Blir äcklad av att bara se videon, sådana som honom är en fara för samhället och Sveriges muslimska medborgare (som tyvärr skulle dras över samma kam ifall den här jäveln hittade på något dumt).

Jaså.. Amerikanerna dödar småbarn? För det första så har ANA lämnats för att ta hand om Afghanistan (Vice gjorde en bra video på det, sök på "Inside the National Afghan Army") - Om han nu vill att Talibanerna och Mujahideen ska återkomma så kommer kvinnor misshandlas och förbjudas från att gå i skolan. Män kommer få deras armar och ben avhuggna ifall dom stulit något, eller ifall dom inte har skägg.

Missriktad? Den ska fan inte riktas mot något, alls. Han är fanatiker, en inavlad extremist som gärna hade sprängt varenda jävel på den där bussen, om han nu hade ballarna för det. Blir äcklad av att bara se videon, sådana som honom är en fara för samhället och Sveriges muslimska medborgare (som tyvärr skulle dras över samma kam ifall den här jäveln hittade på något dumt).


Håller med, men om hans släkt eller landsmän har dödats av Amerikanska soldater så kan man förstå hatet.

Absolut, men då dog dom nog med en AK i handen. Svårt att välja sida när det kommer till liv eller död mellan två individer.

« Last Edit: March 02, 2014, 10:02:04 pm by Diplex »

Offline CharlesVasser

  • Colonel
  • *
  • Posts: 2418
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #1001 on: March 02, 2014, 09:59:56 pm »
Missriktad? Den ska fan inte riktas mot något, alls. Han är fanatiker, en inavlad extremist som gärna hade sprängt varenda jävel på den där bussen, om han nu hade ballarna för det. Blir äcklad av att bara se videon, sådana som honom är en fara för samhället och Sveriges muslimska medborgare (som tyvärr skulle dras över samma kam ifall den här jäveln hittade på något dumt).


Håller med, men om hans släkt eller landsmän har dödats av Amerikanska soldater så kan man förstå hatet.

Offline Alfred

  • Lieutenant Colonel
  • *
  • Posts: 2075
    • View Profile
  • Nick: Alfred
  • Side: Confederacy
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #1002 on: March 02, 2014, 10:00:36 pm »
Nej Amerikaner gör det. Hans ilska mot svenskar är som sagt missriktad.
::)

Offline CharlesVasser

  • Colonel
  • *
  • Posts: 2418
    • View Profile
  • Side: Neutral
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #1003 on: March 02, 2014, 10:08:55 pm »
Nu vet jag att det är fel land men här är några andra Amerikanska siffror,http://www.iraksolidaritet.se/index.php?nr=208 Man får vara väldigt kritisk mot hemsidan men 200 000 döda kanske inte är alltför överdrivet. USA´s krig mot terrorism var ju en katastrof.

Offline Archduke Sven

  • Brigadier General
  • *
  • Posts: 6012
  • I have over 1000 warning points, be careful.
    • View Profile
  • Nick: regimentless sven
  • Side: Union
Re: Svenska Politik Tråden..
« Reply #1004 on: March 02, 2014, 11:24:35 pm »
Älskar hur han säger han var med i Mujaheddin kriget, han var ju inte ens född då...


told that bih don't @ me